Hämta hö

Idag har jag sett på Avatar hela morgonen, älskar den filmen!

Sitter nu och kollar på MTV, väntar på att maten ska bli klar. Det blir det om ca 30-40 min, efter jag ätit kommer mamma och hämtar mig här så ska vi iväg och hämta hö igen!

Amadeus vet jag inte vad jag ska göra med, träna lite lynad, så  han får tänka ;). För han tänker inte så värst mycket ;)

Sen en vecka idag, så åker jag och Amadeus ner till Edane och han blir äntligen genom kollad! Så hoppas på efter att vi kan sätta igång igen, helt sinnessjukt att han har typ vilat sen i Augusti, och inte vart igång med träning sen i juni typ. Han har inte direkt vilat, men han har mest slappat, typ bara skrittat travat! Vi har galopperat oxå, men inte så värst mycket direkt. Så vi har vart back nu i ca 6-7 mån.

Ska bli skönt, att jag har hittat ett bett som går bra i Amadeus mun utan att han får sår! Så bara han blir fixad nu, så sätter vi fart på träningen igen! Underbart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0