God morgon på er

Gick upp 05:50 och drog vidare till stalllet ;)! Idag får Amadeus vila då jag + kompisar åker in till hööks! Jag ska dock bara köpa brodd till min lilla plutt :*
Har lånat 4 st av Ebba, så kunde rida ut igår iaf!
Först så stod Amadeus längst in i boxen och huvudet typ i spånet :s. Sjukt direkt tänkte jag, tog febern 41 grader hade han :o! Eller ne skojja bara ;), han hade 37,5 grader, så feber hade han inte, snorig var han heller inte, så red en lugn skrittur, efter ridturen blev han mycket piggare och tex smet ut ur boxen och ut x)! Han märkte väl att jag var lite sur, och ville inte bli infångad x) fast gick tillslut och då lydde han mig fiiint igen!

En tråkig nyhet, det ska typ bli snöstorm till helgen, och mamma har då ingen lust att köra transport, vilket kan leda till att vi måste skritta ännu en vecka... Så vi kanske inte åker ner till Mirja till söndagen. Så nu har vi skrittat 2 veckor ungefär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0