God jul!

Red en liten stund i ridhuset och han var finare idag :D! Red med bett! Trava lite grann och galoppera lite grann bara för han skulle få röra på sig!

Har nyss öppnat klart nästan alla julklappar! Jag fick john whitaker hjälmväska (röd), vampire diaries säsong 1 och 2 :D! Sen skärm skydd till ipad och mitt älskade ursnygga pannband! Sen så ska jag till pappa imorgon och få mera julklappar ;D

Så rider på morgonen i morgon och åker till pappa på eftermiddag, mysigt <3

Blir nog ingen uppdatering idag eller imorgon. Ni får ha det så bra :)



Kommentarer
Sofie

hahahaha jag fick också en röd hjälmväska från JW xD

2011-12-24 @ 21:55:47
URL: http://soems.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0