Duktiga pålle

Red i ridhuset eftersom han är ej broddad bak.. Och det är bara is på vägarna där ungefär x). Mamma fick inte tag i hovslagaren idag, så hon ska fortsätta imorgon igen.

Han var duktig för att inte gått rikigt på 3 veckor. Han gick nästan stadig form , men i halter och öppna/slutna och skänkelvikningar så drog han upp huvudet, latis ;).

Red med 2 delat bett och det funka riktigt bra, han tuggade bara lite, inte något gap :D dock gapa han när jag bromsa och han ville inte sakta av x). Så inget sår heller :D!
Han var annars helt fin, trava lite grann bara, där drog han huvudet upp i luften och drog iväg ... Så försökte göra så han trava sakta, vilket gick hyfsat bra!

Han gapade inte här heller, bara när han försökte dra tyglarna ur handen!

Äntligen är vi på gång igen, gissa som jag har saknat!

Imorgon blir det banan igen... Tråkigt, men hellre de än att han sträcker sig eller nått. Dock rider jag på hacket imorgon, ska försöka göra ett tips som
Mirja tipsade mig om;)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0