Dagens ridpass!

Red ut idag igen, helt sjukt vad fin han blivit igen<3
Bara för att åka till Mirja och hon fixar honom blir han helt annan häst. Han var super fin idag igen! Taggar tills nästa gång jag ska rida med bett.
Nu äntligen på väldigt, väldigt, väldigt länge så känner jag att vi kommer framåt!

Han har även blivit gladare och han blir sig själv mer igen= stor lycka!
Red lite skänkelvikningar och dom satt ganska bra, han har ju problem med dem och även öppna och sluta. Men han har tappat en hel del muskler, så tror jag att han tror att de gör ont med öppna/sluta/skänkelvikningar, eftersom kroppen funkar så.

Tog galopp i vänster- super fin, dock fyrtaktig i avsaktningen men det tar en stund innan han blir lika bärig som förut ;).
Höger tog jag inte, för hade inte tid till det och jag hade lite bråttom och vänster är viktigast nu!

Åkte till Karstad med bästa Nathalie! Köpte paket till tävlingen imorgon och en stor Helson flaska ;). Nu är hagen gäggig igen.. Så måste försöka vara där vid insläpp så jag kan tvätta muggen! Den började bli bra, men nu i leran blir det säkert sämre.. Som tur va att de ska blir kallt igen, så det fryser väl på!

Taggar hopptävling imrn då! :D

Nu 2012 ska jag och Amadeus satsa allt vi har!
Min fina kille i början av året!



Kommentarer
Sofie

:DDDDD såååå glad för er skull!!!!!

2011-12-29 @ 21:52:27
URL: http://soems.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0