Dagens ridpass

Eftersom Sofie skulle hoppa så hängde jag på, för jag har vart sugen på att hoppa ett tag nu ;).

Amadeus var mycket pigg idag, tror han gillade det starkt med lite hoppning, det kändes på hela han att han var som en bebis igen, nästan iaf ;). Han blev riktigt fin emellan åt oxå.

hoppade någon linje, en bruten linje med oxer, travbommar och studs.

Han kom fel på nästan varje hinder, och gasade på själv x). HAHA, som en liten barnunge jag är, så när jag skulle hoppa studsen var Sofie tvungen att rida före x). Vågade inte annars, hatar, verkligen hatar studs. Känns som man ska gå omkull, det är tanken direkt som kommer upp i huvudet... Ändå så har vi varken gått omkull eller hoppat rakt i hinder..

så första gången stoppa han, då jag var töntigt rädd. Sen sänkte jag och då hoppade han med lite övertalan ;)

Hans vänstra galopp var inte alls så mycket fyrtaktig och han kunde hålla galoppen i hörnen och var allmänt duktig!

Han har äntligen fått tillbaka livgnistan igen, han är mycket gladare, även på G mot finare än förr. 2012 känns som ett rikigt bra år! Nu under vintern blir det att träna, träna och ännu mera träna!


Äntligen är vi tillbaka igen♥

(Förlåt för samma/liknade/gamla bilder men, min dator är lite smått cp och måste greja med alla bilder vilket jag inte rikigt orkar x). Så alla bilder jag tar är fortfarande på kameran x).
Eftersom Anton fick en ny dator så tänker jag sno och ladda över lite bilder ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0