Dagens planer

Ska snart åka till stallet, pappa kör mig ;D Eller om ca 2 timmar drar jag iväg till stallet.
Blåser riktigt ordentligt ute idag igen ;/ Tråkigt väder. Stod på internet att de skulle bli regn och lite snö, så Amadeus fick täcke på sig i morse... Dock tar jag av det när jag kommer till stallet sen, har lite dåligt samvete av att han måste ha täcke. Tycker så synd om hästar som har täcke x). Han överlever nog 2 timmar till ;)

Idag som vanligt skrittar vi ut, ridhuset är bokat idag så kan inte tömköra. Fast kan egentligen vara ute, men det blåser så sjukt mycket. Så ridet ut ist, känns bättre ;)





Saknar sommaren så otroligt mycket<3 Även om Amadeus vilade väldigt mycket, så trivdes han med sina hagkompisar, området att röra sig på, att stå ute om nätterna och dagarna! Han älskade livet, helt klart! Jag trivdes super bra, älskade att kolla på hästarna i hagen! Sen sällskapet, ska vi inte prata om hur trevligt det var :)!

Ridvägarna var milslånga, miljoner olika ridvägar, kunde galoppera så länge. Ååh kan inte vänta mig nästa år hur bra det kommer bli! Hoppas bara på att vi kan komma ut och tävla lite mer :D!
På sommarbetet hade Amadeus allt, verkligen allt! Fick vara riktig häst, stooor flock. Han levde livet ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0