Blött och blåsigt

Här på Lillerud blåser det alltid storm när det väl blåser :o! Det är ju för dom stora fälten, men jobbigt ändå ;). Tar typ 100 år till stallet för vinden stoppar en ;).
Iaf så red jag ut, eller gick med Ebba när hon gick med sina hästar, så var väl ute typ 20 min i spöregn.
Kungen stog som vanligt utan täcke idag ;D! Fast han fick mycket mat istället. Han har såpass mycket fett i pälsen så inte regnet kommer ner till huden!

Snart jullov- så jäkla skönt! Amadeus kommer stå på sitt gamla ställe, på ridskolan! Då vet jag att han kommer ut tidigt och kommer in hyfsat sent! Sen har jag tillgång till ridhus! Eftersom jag ska börja sätta igång honom igen (efter helgen) så är det bra med ett ridhus, tycker nämligen inte om att va på Lillerud i Lillerud ridhus, så sjukt mycket folk.
Även bra med ridhus så jag kan tömköra ;D då blir det garanterat tömkörning 2 ggr/vecka :D

Sen ska Josefin sova här inne i mitt rum inatt ;). Blir att kolla film säkert ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0