Ännu mera julklappar :D

Åkte hem till pappa förut :D! Fanns en del paket under granen där oxå ;)!

Fick en hel del godis, vaddå rulla fram? x) Sen av bror fick jag en rosa vattenhink till min älskade häst :D! Sen ett par vinterhandskar.
Även lite annat smått och gått, men det bästa av allt  fick jag Iphone 4 :D! Dock inte S för pappa hade tydligen inte förstått att de fanns någon sån ;) Men lika glad är jag för de :D! Även ett (skräll) orange skall.

telefonen var ju såklart vit, då jag tycker svart är en tråkig färg.

Helt underbar jul och har fått allt jag önskat mig + en del till :D!

Bilder får ni någon annan gång x). Ska ta kort med ipaden så blir det lite enklare att se, skriver alltså från pappa dator.

Dagens ridpass kommer upp någon gång under kvällen oxå!

Mitt fina oranga skall, så nöjd♥



Blir inatt kolla vampire diaries hela natten känns de som, helt kär i filmerna♥ börjar väl vid elva, tolv och sitter till 2 eller 3 på natten x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0