Andra dagen i ridhus...

Red på hacket idag och barbacka. Han kändes ganska fin men blev fort kort och hög i formen= inte bra! Försökte fåner honom vilket inte var det lättaste.

Drog fram några bommar och trava över, tex upphöjda bommar ;)! Idag travade jag nästan hela passet, gjorde lite öppna. Han har mycket svårare för öppna för vänster än höger.

Imorgon ska jag ev tömköra x)! Ska försöka göra de i grimma. Vill helst nu rida med bett ist med tömkörning ;)!

Hovslagaren kommer inte förens nästa vecka... Ska försöka skritta ut på åkern (typ åker, ni vet nog vad jag menar?) och sedan gå in i ridhuset. Sen även prova att skritta ut, för han har ju brodd fram och halkar inte så mycket bak, typ inget. Aja, får se vad jag gör med plutt ;)!

Nu har han äntligen fått kompis i hagen :D! Han kommer bli glad inombords ;)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0