Suger på rubriker

Blev att rida ut med mamma och helen! Blev en lugn tur, lite trav och mest skritt. Han kändes pigg och glad!

Imorgon blir det att rida barbacka, eftersom jag är inte helt hundra på om sadeln passar. Han har några konstiga knölar på ryggen, efter jag ridit så hade det blivit några till. Så jag får prova rida med hoppsadeln och se hur det är att rida med den.

Ist för att rida barbacka imrn kan jag prova hoppsadeln och se hur han känns.
Om inte det passar ger jag snart upp skiten, går inte rida med bett och inte med sadel heller. Blir så less bara!!
Varför ska jag då lägga ner massa pengar när det ändå inte blir bättre. Har ju inte alla pengar i världen...




Du betyder så mycket för mig<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0