Stallet idag

Åkte till stallet vid fem, där hämtade jag Amadeus så han fick gå in i stallet och äta lite gräs och jag skulle borsta honom :)! Efter han ätit klart tappar han ju såklart tålamodet och ska göra allt som han inte får typ ;). Han är bara för söt, det syns på hela han att han vet så himla väl att han gör fel men gör det ändå x). Hans rygg var verkligen toppen :D han hade pytte lite knölar kvar så då hoppade jag jämt upp i säkert 10 min barbacka och i grimma. Trava även lite för att känna hur det kändes att trava på grus väg när han nu inte har skor bak. Han ömmade endast när det blev lite mer stora stenar. Imrn blir det att åka till lillerud, ska vara där ca 8;30 :o fatta va tidigt jag måste gå upp då, efter vi vart på lillerud så ska vi lämna spånet i stallet. Så blir inte direkt någon uppdatering :). Men uppdaterar er imrn kväll :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0