Ser på film

Ser på film nu, så blir ett kort inlägg nu :). Var i stallet ca 3 timmar. Där putsade jag tränsen fast glömde två x). Jag gick inte ut och gick idag, eftersom det typ spöregnade ute x). När jag skulle åka hem så hade de slutat regna så Amadeus slapp bli blöt igen. Kallt var det ute, och mamma hade tänkt ha regntäcke på Giggs (han är blir väldigt smal och ist för att ta fett för att värma sig så skulle han å ett täcke) men eftersom det hade slutat regna och sen skulle det bli finare väder och jag eller mamma hade ingen lust att åka upp vid 8 till möran för att ta av honom eftersom det ska bli stekande sol :D. Då är det bara synd om dom att få gå med täcke :) Nu började filmen igen. Höres imrn :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0