På norra mon

Min kompis Josefin ringde och fråga om jag ville med till Norra Mon och rida :). Självklart tackar man ja, eftersom inte har egen häst att rida ;).
Iaf så red jag den häst jag typ överlängtat att rida, nämligen Charlie :D! Har verkligen längtat att rida honom :D! Blev liite trav :). HUr skön som helst att rida! Red ut med några stycken x)! Var ca 6 st som red ut :)
Sen red jag Lisafisa :D. En fjordning, när vi red var hon ganska seg. Vi red ner till kortlanda och tog en liten galopp i skogen där, vilket uppskatades av dessa små figurer ;). När vi red ner så var dessa söta små kossera där, dom var ju även utanför staketet två av dom ;). Vad säger man? Gräset är godare på andra sidan staketet. HAHA! Lisa brydde sig inte alls, så det var inga problem att komma förbi. Påvägen om trava vi halva baken, en låång och brant bake. Sen på slutet fick det även bli en till liten galopp :)!
Lisa har ju pessoa bett (som jag hatar av allt som finns på denna jord typ :O) iaf så hade jag i den stora ringen så det inte blev så jätte mycket dubbla signaler :). Hon var ganska stark men lydde mig väldigt bra när jag skulle bryta av :).
Red med Josefin som red Elsa pelsa :D. Visst har jag sköna smeknamn ? hihi.
HIhi Charlie någon vinter ;)


Kommentarer
S

Hmmhmm...Lisa går faktiskt m vanligt bett ;)

2011-08-14 @ 22:24:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0