Lillerud :D

Innan lillerud så åkte jag och pappa in till bergvik och ikea och köpte nödvändiga saker, nästa helg ska jag köpa mer till rummet :) Rummet är hyfsat okey faktiskt! Rikigt mysigt, tråkiga e att de e bara 3 duschar och där jag bor är de skit många rum :o. Aja man får se till att hitta en bra tid ;). Red ut även idag, red inte alls långt. Red till lillerud och tillbaka, fast red runt lite, var ute i ca 40 min skulle jag tro :). Trava liite idag, så mest skritt. Mötte en hare gjorde vi oxå, shit va dom springer fort :o! Imrn vid 06;30 går jag upp, äter frukost vid 07:00 och efter det blir det att skynda sig till stallet och rida ut med Sofie och Emma :D. Efter som jag har längre och gå så måste jag skynda mig mer :). Tur att dom står ute så slipper mocka iaf! Imrn ska jag galoppera, äntligen har väl inte gjort de på snart 3 veckor ;). Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig! Har sjukt ont i huvudet. Så somnar fort gör jag nog ;). Uppdaterar er imrn kväll :). Datorn får jag förhoppningsvis igång till onsdagen, då blir det mer bilder och lite mer luft mellan raderna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0