Lektion

Vi fick sluta en halvtimma tidigare så då passar jag på blogga lite ;). Idag slutar jag två, efter det packar jag och sen drar till stallet. Blir att rida ut med Sofie! Dock måste ja ha bett, eller måste och måste. (Tro inte att ja e dum i huvudet, men mamma ringer inte veterinären förens jag ridit me bett och ser om han verkligen får sår nu efter 1 måndads vila) sen måste jag även rida med bett nåhra dagar innan så dom kan se vart såret e m,m. Känner mig så sjukt dum när jag skriver detta, tro inte att ja gillar att rida me bett! Jag har det framför mig att aldrig kunna rida me bett, eller kanske efter ett år typ. Aja vi får se hur han e i munnen idag då :)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0