Imorgon åker jag hem

Som rubriken lyder :). Jag sticker från karlstad vid 0600. Då blir attnbörja rida som vanligt, hoppas att Amadues knölar är borta så jag kan snart rida till sjön och bada ;D Kommer väl bli en riktig långtur på ca 3-4 timmar, sammanlagt det man badar asså ;). 2 timmar känns ju jätte kort att rida, har typ ridit under 1,5 timma 5-10 gånger på hela sommaren :o Haha! Här finns det direkt några små snuttar till vägar, finns miljoner och hur llåånga som helst! Det bästa av allt e att jag ska dit nästa sommar igen! Längtar redan, bästa stället att ha sommarbete på, dom får verkligen vara hästar i fllock, och jätte stora hagar. Vi har ju 7 hästar tillsammans där jag står, och alla trivs jätte bra med varandra och trivs bra där, känns bara tråkigt och splittra den ;).


Kommentarer
Sofie

Rithva ringde å berätta det, dom som går på Lillerud har typ en egen hemsida där dom kan gå in å kolla vem som bor vart osv ;) vi bodde i samma elevhem om jag förstod rätt :D:D:D:D

2011-08-04 @ 23:27:31
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0