Idag händer det

Idag flyttar jag till Lillerud, känns ändå helt okey! Kommer bli super verkligen (om man räknar bort läxor;)). Liite nervös är jag att men inte så värst faktiskt. Skulle ha vart mycket värre om jag visste att alla mina vänner skulle gå NV och jag naturbruk ;). Idag ska jag rida en liten runda, fixa där Amadeus står i boxen, tvätta krubban m,m. Har jätte dåligt samvete att jag inte borstat Amadeus på 2 dagar när jag ändå har vart i stallet. Får borsta extra länge idag ist :D. Ska in till bergvik och köpa pennor och sånt som behövs nu i skolan. Så jag flyttar in alla mina grejer i rummet bara så fixar jagg det senare på kvällen, kommer ju va vaken ett tag ;). Nej nu ska jag gå upp och äta frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0