Hemma

Nu ärr jag äntligen hemma! Igår och idag har vi plockat ca 6 kg kantareller. Igår plockade jag själv 4 kg :)! Älskar kantareller! ;)
Idag blir det att åka till stallet, gå ut och gå en tur. Springa och se hur han springer på gruset :). Blir liite mys. Stå ju bara kvar där tills lördagen ):! Vilket är super tråkigt, men ist får jag underbara sandvägar :D! På lördagen flyttar vi Amadeus till karlstad och står där tills nästa lov typ, jag flyttar Amadeus nu på lördag är för att komma igång med jourerna x). Så jag vet hur hästarna ska gå m,m. Där jag står finns det även 2 snygga hingstar. Kommer ta kort i stallet och sånt när jag flyttat dit :D! PÅ ett vis längtar jag, men ändå inte x). Tänker bara på dessa äckliga läxor och engelskan ;). Aja, tur att man har häst så man kan vara lite lycklig iaf :D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0