Godmorgon

Ligger i sängen och har nyss vaknat ;). Idag blir det att åka till stallet och rida barbacka, blir att trava lite grann. Sen när jag kommer hem, blir det inte så mycket att göra. Jag ska iaf försöka vara i stallet länge.Eftersom jag verkligen ääälskar att ta kort följer kameran med och knäpper några kort :). Har lärt mig lite så inte bilderna blir för ljusa, men ist kan det se ut som om jag togit kortet mitt i natten typ. Fast det är lite finare när bilderna är liite för mörka än lite för ljusa :). Min dator har lagt av, så jag får inte på den :o! Laddaren slutade funka så batteriet är dött. Får väl köpa någon annan laddare eller dator ;). Blir att rida själv, tänkte klättra men då kom jag på att han får ju inte anstränga sig riktigt än. Fick lära mig hur man strecha bogbladets muskel, det var något sånt ;). Med den gör man så dom får mer rörlse fritt och får bättre steg, och om man strechar den regelbundet så får dom bättre steg. Tror Mirja sa det iaf x).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0