God morgon

Nu är det dags för skola, kul?! Nej. Dock är ju Lillerud bättre än än grundskolan då ;). Har inte så många ämnen.

Vet faktiskt inte vad vi har första lektion ;o. Får fråga någon i klassen.

Efter skolan blir det att åka till stallet och rida, vet dock inte vart ;). Finns ju en del vägar.

Idag ringer även mamma till veterinären så hoppas på tiden snarst, hade vart skönt och veta vad som spökar.



Nästa vecka hoppas jag att jag får ta med min "lilla" kanin :)! Ska fråga om man kan ta med sig egen bur, för han är ju lite större än en vanlig och behööver mycket större bur :). Om jag får så blir han med nästa vecka. Blir nog bättre för kaninen att komma hit :). Han älskar nämligen att bli klappad :). Juste jag kaninen heter Leif, men kallar honom kaninen :).


Kommentarer
Sofie

Leif! gud va gulligt! :D

2011-08-29 @ 21:32:32
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0