God Morgon

Nu snart ska jag gå och äta frukost, sen börjar vi vid 08:30, då skulle vi typ prova kläder eller något sånt :o. Ska även ta kort :(. Hatar verkligen att va med på kort! Sen vet jag inte så mycket mer. Eller imrn drar det igång lite bättre, då har vi matte första lektion! Man överlever nog denna skola bättre än i koppom då x) ! Nej nu ska jag snart gå ner och äta, blir att uppdatera er ikväll kanske. Ska försöka lägga mig lite tidigare, men den som bor ovanför mig går ju som en jävla elefant! Hör nästan varje fotsteg, så ibland kan de smälla rikigt ordentligt :s. Inatt väckte h*n mig, för h*n typ höll på att hoppa å ha sig, låt som om det skulle gå igenom taket x). Låter så väl i lampan, det är jobbitt! Tur att jag inte har några så jätte stora problem med att sova :D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0