Gårdagens promenad

Igår gick jag ut och klättrade med Amadeus. Han tyckte de va sjukt jobbigt i att gå i sjukt branta backar och halv långa ;). Mot slutet orkade han inte ens gå upp utan att stanna, så jag fick "dra" igång honom typ ;). Vissa ställen var för branta att gå uppförs, då vet ni hur brant de var :o! Jobbigt för mig oxå. När vi skulle klätta några gånger till så började de regna så klättrade bara en gång när det regna iaf det skulle bli halt att gå. Hade igen regnjacka och inga bra skor så jag blev totalt genomblöt, det kom ju en en skur. Kom ju inte under tak förens det hade slutat typ, där vi har hästarna finns det stall med en bit att gå och jag var lat och orkade inte. Så ute stog vi och "borstade" . Skulle ha kylgel på med de gick inte för Amadeus ben var för blöta, vet inte om man kan ha det på blöta ben. Sen fick han ett litet äpple som han gillade starkt :D haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0