Gamla bilder

Kollar igenom gamla bilder. HAHA fyfan vad man såg ut, ibland kan man ens undra om det var jag några gånger :o! Tyvärr kan jag inte dela med mig med ett gott skratt för datorn är segare än segast, tar väl ungefär 20 min för att ladda upp en bild ;o! HIhi aja ska iaf fortsätta med att kolla igenom.
Finns ju även urgamla bilder på Amadeus, eller 2 år tillbaka ungefär. Shit vad han såg ut ;o! HAHA världens hals hade han som jag då trodde var muskler men om man kollar nu har han mindre hals men mer tränad x) Så han hade bara fett som jag trodde va muskler. Här får ni en bild på hur tjock hals han hade :o! Han var att en liten köttbulle jag red runt på♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0