Första dagen avklarad :D!

Hade massa olika aktiviteter på eftermiddagen och grillade på kvällen ;). Red i morse, vilket var såå sjukt kul! Alla var flumiga, såsom hästar och ryttare ;). Varje gång jag ska gå till lillerud måste jag gå förbi grisar, Amadeus blev först jätte rädd och vill inte gå framåt, men efter lite avtalan så gick de super. Var ju asfina rida vägar här, så galoppera en del, ÄNTLIGEN! Traven gick så fort så att jag har ont i höffterna nu, satt ju barbacka så det gick för fort egentligen för och sitta barbacka :). Haha, men kul vare! Imorgon blir det att ta kort, prova arbetskläder å sånt :). Sen får jag min dressyr sadelgjord snart, typ imrn eller onsdag! Så slipper rida barbacka mer, inget emot det, men kan ju även skada ryggen har jag läst, men finns massa olika åsikter om att rida barbacka så. Aja, nu snart ska jag sova vilket blir sköönt! Sen ska jag även rida med Ebba, hon jag står ihop med i stallet! Hon ska visa mig lite vägar. Å juste ja, får ävem min data sladd snart! Så snart kan jag använda datorn! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0