Dåligt med uppdatering

Igår hade jag jätte kul iaf :). Cyklade och badade, samanlagt cykla vi ca 1,5 mil :). Var jätte skönt att bada, var en jätte fin strand, var sandstrand och långgrunt :D Bara jag kan rida så ska jag gå dit och bada när det är fint väder ute! Idag då gick jag en liten bit med Amadeus just för se hur han går på grusvägen, han tog ut steget lika mycket som vanligt, men i traven tog han något kortare. Ryggen var även bättre idag, så förhoppningsvis kan jag rida snart igen :D vilket jag saknar sjukt mycket, men det är även mysigt och bara ut och gå och borsta ;). Bara vara med Amadeus ;D Nu ska jag åka till skillingmark och vara där tills imrn så då uppdaterar jag er igen ;D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0