Dåligt me uppdatering

Red iaf ut med Josefin igår, bara skritt och barbacka :)! Mysigt ♥

Orkade inte uppdatera igår för skulla lägga mig tidigare än vad jag brukar. Skulle gå upp 05;45 ;o! Hade ju lite bråttom så jag kunde inte vara trött :). Hade en kvart på mig att gå ut och samlas vid kostallet x).

Skulle vara i svinhuset idag då, först så fick ju typ mocka å grisa oss ;). Luktar såå sjukt illa där inne, spec vid dom grisarna som är typ 6-8 veckor gamla. Fick även spruta, lite coolt ;). Sen fick vi ju hålla dessa små söta grisarna som var typ 2 veckor! ÅÅh va gulliga dom e!
Men jag kunde inte hålla rikigt utan höll på att tappa min gris 24/7, satt ju inte direkt still.

Fick även vara med på avlivning, fast kolla inte på utan gick till ett annat rum. Usch hatar att se djur dö, när dom inte e redo för de lixom.

Nu ska jag läsa på läxa, vid 4a går jag och äter. Efter jag ätit drar jag t stallet och kör på ett dressyr pass. Typ första på över en månad, så Amadeus har haft sitt sommarlov som han egentligen inte ska få på sommarn ;). Slappat hela sommaren och nu snart e de dags att börja träna igen :D! Och förhoppningvis så kanske jag kan starta en sista tävling :D! Fast tar de i Amadeus takt. Så nästa år är vi tillbaka (om det går nu och fixa munnen) på banorna igen!


Min lilla älskling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0