Dagens ridpass

Blev att rida ut barbacka i t-shirt och kort byxer och barfota, jätte mysigt var det! Amadeus vände en gång och gick in flera olika vägar ;) haha! Han är bara för söt ;). Travade lite men han kändes inte helt hundra, kan även vara jag som satt lite fel och hade ganska tjocka med schabrak, så skritta jag mest. Mysigt det med, snart får jag börja trava lite mer och galoppera och ställa krav. Då ska vi ut och klättra i backar! Ett ställe var det så brant att jag nästan ramla av x) Dock var det bara någon meter och så var inte jag beredd för han gick uppförs utan min tillåstelse, jag hade vanliga fall inte ridit den vägen ;). Så det finns att en hel del bra klätter vägar :D Jag gick hem idag för det var massa kantareller, och mamma kom och mötte mig så vi plockade en hel tio liters hink ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0