Dagens ridpass

Idag blev det att rida ut med Emma och Erica :D! Skit kul hade vi, och pigga och glada var hästarna :D! Asså älska när Amadeus e så pigg, han får ett så bättre steg! Red bara på riktig sandväg, var ju den enda ja kunde och vi hade lite bråttom så vi ville ju helst inte gå vilse ;). En gång körde vi in i ett träd, för Amadeus trodde Ericas häst skulle spraka, fast den hoppa så sjukt högt över vattenpölen så Amadeus blev rädd och vi "kråcka" i ett träd ;). Fast inte sådär hårt då. Haha rikigt kul! När jag red själv hem så red jag in på traktor vägen, där vi alltså ska provköra traktorer. Sandbana är det, så sjukt bra! Där red jag in och körde ett varv i trav med lite skänkelvikningar, som faktiskt gick förvånatsvärt bra! Han gick ju inte på tvären förutom en gång ;D haha! Nej nu skriver jag inge mer, ska dra t Sofie och kolla tv :d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0