Dagens ridpass

Red ut med Ebba idag! Amadeus var helt knäpp, han var rädd för allt, tur va så red vi inte ensama. Hade inte kunnat gått 5 meter innan han skulle vägra gå typ.. Red ju barbacka även idag, så gick inte så bra heller ;). Amadeus var helt ovanligt pigg, han travade på så sjukt friskt och när han väl jobbade så jobbade han rikigt bra! Just för han hade den energin :D! Dock hade han huvudet mycket bland molnen så kunde inte ha så bra balans ;). Han blev även hingst på nytt, asså shit va han höll på när de kom en annan häst. Typ trava efter, trava på stället, visa upp sig å hade sig, min lilla knäppa jök ;). Var ute ca 1 timma skulle jag tro me en del galopp och trav! Han var inte lugn idag, han var mer hel knäpp ;). Kul att man sitter barbacka såna dagar :o! Han bockade iaf inte! Imrn får jag äntligen sadelgjorden :D! Har inte ridit me sadel på säkert 3 veckor :). Sen får jag även data sladden, så då blir de mer bilder som kommer upp på bloggen å sånt :D! Imrn börjar skolan som vanligt igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0