Dagens planer

Idag blir det att packa inför att flytta, jag typ flyttar från mamma till lördagen ;/. Usch det känns lite smått tråkigt. Sen på Lillerud fick jag inte med egen dusch vilket är ett katastrof för min del :o! Då blev jag sugen på att ha dubbelrum med dusch och toalett! Aja försent att ändra.
Amadeus ska ut och ridas, blir att trava lite mer idag. Ingen sadel idag heller, vilket känna tråkigt då jag vill kunna rida lätt och inte skumpa sönder hans rygg typ. Men dessa knölar ska bort först, det är liiite grann kvar nu :D! Blir bättre och bättre för varje dag :D! Dock igår kände jag på ryggen och han ömmade lite grann, men han brukar sänka ryggen när han är blöt. Ska förstås känna idag igen om han sänker ryggen igen blir det att ut och gå ;).
Vädret är på strålade humör så kameran hänger med till stallet och knäpper några kort. Skulle passa perfekt att bada men det är långt och Amadeus e barfota så då skippar jag nog de :). Nästa år blir det att bada där isf då han är mer van att gå på grus :D!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0