Dagens ridpass

Eftersom jag trodde jag skulle till hamnfesten skulle jag skynda mig lite i stallet idag. Sen vet jag inte om det går att köpa biljetter där (eftersom jag är så smart så glömde jag beställa), då blir det ingen hamnfest för mig! Vilket är super duper tråkigt ):!!!!
När jag borstade Amadeus så märkte jag att han var svullen i sitt högra knä (?), men han ömmade inte och haltade inget så red ändå. Jag red barbacka och inte så länge max 30 min, travde liite grann bara. Hoppas att det är borta imorgon så kan jag rida lite mer "vilt" igen x)! Kanske klättra, vi fårse!
Någon gång under nästa veckan ska jag och bada vid fjällsjön :D!
Tror nämligen att Amadeus fått en smäll på sitt knä. Hoppas bara det går bort fort och inte blir värre :)! Hade på kylgel och hoppas då att svullnade är borta imorgon :)
bara jag som älskar näs bilder? :D!


Kommentarer
Sofie

nej, jag älskar också såna kort!:D

2011-08-06 @ 19:39:55
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0