Dagens ridpass

Amadeus var ju blöt när jag tog in honom så snabbt borstade och blev klar efter ca 30 min. Kände direkt jag hoppa på Amadeus så var han pigg! Alltid kul, fast när vi hade gått en stund så dog han ungefär x). Sen så försvann vi ett djupt dike, eller dike va det ite men sjukt djupt och brant. Min pålle är ju som han är och bestämmer sig och går sedan dit han vill utan att göra någon förvarning x). Men vi kom upp oskadda ;D! Fick hoppa av vid en bro bara, han försökte inte vända hem en gång :D. Blev till vändplanen och tog massa galopp, eller massa och massa, jag bröt av när han blev sleten. Ville iinte pressa honom rikigt än ;), Blev en del fattningar och avsaktningar, fattningar satt helt perfa, men ikke avsaktningarna. Sen efter jag ridit så stod jag och myste i 1,5 timma med Amadeus! När det regnar är då jag använder stallet, och jag tycker det är jätte mysigt att stå i stallet och bara va, när det regnar ;)! Höres imorgon igen ;) haha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0