Dagens pass

Red över 61;an och vidare in på en jätte mysig väg. Red nära vattnet hela vägen till vändplanen ;). Blev ju barbacka för Amadeus fått några konstiga knölar på ryggen, tror det är typ nässelutslag, så rider inte med sadel förens dom är bort :)! Blev en del trav och lite galopp. Han kändes piggare än vanligt och det är bra även om solen stekte och Amadeus blev genomsvettig! Ska kolla på boxplatsen vid halv 6 i karlstad, efter det så stannar jag i karlstad till fredag tror jag, min moped ska på lagning på torsdag och jag vill inte åka tåg hem x) så Amadeus får stå i 2 dagar, då kan jag nog sen ut och vara vild igen ;D hihih. Skriver sen om stallet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0