Amadeus vila

Idag fick Amadeus vila för jag skulle på kalas och egentligen rida efter men det blev lite sent och regnade och då fick han vila ist ;). Var och hälsade på honom i regnet förut iaf, min söta nöt ;). Har packat det som ska med till Lillerud, och vid 10 imorgon lämnar mamma hus och åker vidare mot karlstad med min söta sak :). Längtar så sjukt mycket till att få träna riktig, har ju inte gjort de rikigt på över 2 månader (om man räknar bort veckan när jag var på ridläger). Men innan så ska Amadeus till veterinären innan jag drar igång träningen igen, kan ju träna lite själv ständigt men tror att jag skippar banträningen och rider ut i skogen. Att rida dressyr på banan hjälper oss ingenstans just nu iaf, så då ist för att krångla på banan rider jag ut och har skoj :D. Blir förhoppningsvis att börja galoppera när jag kommer till lillerud :). Sen är det ju inte så länge kvar (förhoppningsvis snart) att åka till veterinären, och om jag kan rida med bett så börjar jag köra på nytt igen :D ! Nej nu ska jag kolla klart på filmen som går på teven.


Kommentarer
Sofie

sv; tack! :D

2011-08-20 @ 08:45:06
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com
papis

vilken fin header du har

2011-08-20 @ 09:38:53
URL: http://www.papis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0