Amadeus idag

Idag ska jag och mamma skritta ut en liten tur på ca 20-30 min. Blir kanske lite trav just bara för han ska vänja sig :). Ska ha massa schabrak under och även en sån sadel padd med fårskinn, just bara för han inte ska få ont. Var i stallet tidigare idag för att ta av Giggs täcke (han fick ha på sig det igår för han frös, han darrade av regnet). Kände då på Amadeus rygg igen och han hade några knölar kvar, men han ömmar inte, jag kan ta i väldigt hårt utan någon reaktion :). Får rida barbacka tills knölarna försvinner om dom nu gör de. Man får hoppas på de, för jag skulle gärna ha tränat m,m men det går inte. Vi kan ju inte heller tömköra direkt, han får ju typ sår hela tiden. Aja vi får bara börja om från 0 och komma igång sen :). Bara lite tråkigt när jag har kunnat tävla på sjukt länge och inte heller träna. Det gör ju egentligen inte så mycket, bara Amadeus blir "frisk" förklarad av mig så sätter vi igång igen ;). Vi höres senare ska väl snart dra till stallet och ta massa kort :). Sen tror vi att Min kusins laddare till datorn kan passa min dator! Så hoppas den passar och jag kan få igång min handikappade dator ;).


Kommentarer
E M M A

Sv: Tack! vad glad jag blir! :D:D

2011-08-16 @ 18:44:48
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0