ridpass

Idag red jag själv, rätt  mysigt med var sjukt rädd x)
Det började med att Amadeus  reagerade jätte mkt och titta i skogen och börja trippa och ville vända hem i full fart 24/7, tur att jag har en sån snäll häst som lyder mig x) Sen var han rädd hela turen och jag med för den delen, så det hjälpte inte så mkt kanske. Jag är ju totalt livrädd för älgar och därför var jag även livrädd idag när jag red, jag red där det ofta finns älg, eller där alla älgar håller till ungefär ;p Blev mest trav och tog lite galopp hem, eftersom vi båda var rädda så blev det inte så mkt krav idag då x)

Imrn ska jag rida på banan och träna på något x) Träna galoppen, och skänkelvikningar.


Min pojk gillar inte att bli störd när han har sin skönhetsömn ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0