Orkar inte :O

Orkar inte skriva om dagens ridpass, kan ju bara säga att den var sjukt rolig! Tog fram några hinder och hoppade vilt x) ROLIGT! Amadeus stark som en  oxe och drog heeela tiden ;s Stoppa gick inte! Så blev lite hård i handen där, men försökte bara få lite  lugnare tempo.

Blir snart att dra sig mot sängen, jag måste lägga mig sjukt tidigt annars blir jag dötrött på skolan... Har ju även  nationella prov imrn igen, men denna gång hörförstålse, skulle egentligen haft det i fredags men eftersom vi är en lite mindre grupp som har  problem med engelskan så fick va ha det imrn ist :D Sen får vi även lyssna på texten 2 gånger och stoppa och sånt :D Skönt! Då jag är såååååå otroligt dålig  på engelska! Nej, blev lite mer text än vad jag trodde, men  höres någon gång om jag nu överlever skolhelvete! Dax snart att börja cykla t stallet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0