Ont om tid och huvudet

Har ont i huvudet...
Kan bara säga att ridturen idag blev en väldigt busig galen tur :D Red runt "eda brunn", en skit fin ridväg men bara väldigt lerigt ibland, fast inte idag, iddag var det rikigt fint och inte så lerigt! :D Johanna och bradley gjorde nog världens finaste hopp, haha! Hästen  Bradley hade tänkt att hoppa över den, men hoppa i den iist x) Hoppade över en "bäck" som var lite mer vatten än vanligt ;p 
Sen nästan hemma blev det lite trav och Amadeus var rikigt fin, men hade pelham på honom, och är väldigt glad att jag tog det, annars hade vi inte haft någon rolig ridtur om jag måste hård i handen bara för att han ska först x) Men idag gick han längsbak hela tiden och vi var alltid låångt bak x)


Taggar Susen träning imrn! Synd bara att de kmr (förmodligen) regna-.-
Blir nog ingen uppdatering om  passet samma dag, jag brukar komma hem sent då och lägger mig nästan direkt x)

Saknar Gran Canaria !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0