Olagligt

Det måste vara olagligt att vara så trött jag är, jag är trött på allt, spec skolan! Helt otroligt trött, jag vill skrika, gråta, försvinna... J*vla skola skit är det. Är sååå trött på skolan så det inte finns ord för, jag längtar såå sjukt mkt t  lov, ska blir skönt att vila upp sig och ta nya tag igen och få mer kraft så man  kan överleva skolan!
Ingen kan förstå hur mkt jag verkligen hatar skolan, jag vill inte gå på skolan, jag skolkar mer än vad jag någonsin gjort och allt är bara skit! Inget funkar, inte ens ridningen det enda som funkar är att vara lycklig när jag är i Amadeus närhet.
Kan inte  förstå att allt ska vara så jobbigt, engelsk läraren är en äcklig sak som jag hatar sjukt mkt....... HATAR HENNE!!!!



Kommentarer
en äcklig engelska lärare ;P

Jag sa ju att jag skulle kommentera när jag kom hem...men det låter inte ett dugg bra att du mår så här över skolan!! :( Så ska du inte behöva ha det, finns det nått jag kan hjälpa dig med? Jag hoppas du berättade detta på utvecklingssamtalet? Men nu är det bara två dagar till sen kan du bara mysa i stallet och vila upp dig och ta nya tag efter lovet :)

2011-04-19 @ 21:45:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0