Hann

Jag han visst att blogga lite iaf då jag var färdig i stallet väldigt tidigt ;o Det brukar aldrig hända att jag e klar för 8a och idag var jag klar vid 20 i 6, men mamma var ju lite sen så kom ju inte hem förens kvart över 6 :) Helt  otroligt tidigt, men då har jag lång tid att fixa mej och sånt innan jag  drar iväg :D KOmmer bli sjukt kul!

Nu till våran utetur, jag och Sofie red ner t kortlanda, rikigt mysig ridtur!  Amadeus var lite vrång idag, han  ville inte jobba, men jag orkade inte heller lägga ner så mkt tid/energi med att göra att han verkligen kröckte (stav?) på nacken, i skritten funka lite halft.
Tog lite  galopp uppförs den långa backen och Amadeus blev svett ;o haha!

Imrn tar jag bussen upp t stallet och rider i ridhuset eller på uteridbanan ;p Blir att träna lite mer galopp, öppna, sluta och skänkelvikningar! Höres mer i imrn kväll! :D

HAHA, shit vad gulligt han går  då ;o Bakom hand och VÄRLDENS dåligaste bakbens aktivitet! haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0