God Morgon

Idag ska jag faktiskt inte göra ngt spec, bara vara hos pappa. Ska sola heeela dagen hade jag tänkt mig :) och göra engelskläxan så itne läraren  kmr få damp på mig x) Det roliga är att jag  måste ta en annan bok ist, för jag vet inte vart den boken vi ska skriva är ;p Så hon kanske får damp iaf!

Längtar till nästa helg :D Då blir det ännu en dressyr tävling och jag fyller år :D På tävlingen blir det LC-LB :D Längtar redan sjukt mkt, fast lite tråkigt, åker själv. Sen behöver man inte gå upp så tidigt, tror det börjar kl 15:00 första starten :)! Då blir det hem  sent ist, men vi  är ändå lediga så det är inte så farligt (:  Och så får det vara endast 40 starter på dagen !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0