Gårdagens ridpass

Igår hoppade jag lite grann med Sofie och Sabina! På "framridningen" så var han springig och tung och ha i handen och han var väldigt stel i högervarvet! Då eftersom jag är så smart så jobbar jag helst i det varv han funkar bäst, och det är ju inte så bra. Men vissa stunder var han riktigt fin.
Sen när vi börja hoppa blev han lite mer tung och ville gärna ha nosen på backen. Hoppade 80 cm ungefär och fyfan va rädd jag var ;o Så det blev 2 stopp idag för jag vågade inte och det kände väl Amadeus och han stoppa ist och det var jag väldigt glad för :* Men han hoppa även om vi kom typ varje gång fel, men han ställer verkligen upp för mig :'* Så inte så mkt mer sån hög höjd, och jag inte heller fatta att jag har hoppat 90 cm bana ;o helt otroligt asså!


Idag får Amadeus stå, tyvärr ): Jag hinner inte, och jag orkar inte komma hem mitt i natten idag heller. Åker ju inte från koppom förens vid halv 7, kvart i 7 ;o så är kankse i stallet vid halv åtta ;o
Kommer känna mig jätte dum när jag är sån kort stund i stallet!

Sen är jag såå jävla förbannad på min engelsk lärare, och sen på läraren jag ska ha utvecklingsamtal med ;o För det första så sluta vi tidigt idag, och jag får inte åka hem (pga utvecklingssamtal) och har en miljon engelsk läxer ;o Och det ska vara klart på torsdag, och idag hinner jag inte och imrn hinner jag inte heller ;o Shit!

Sen har även min mobil helvete lagt av så den går inte på, och jag måste få tag på Sofie ;o Min dag har inte vart bra, förutom på trippelbollen då vi ägde ut ch-berg så mkt :D:D HAHA! nejdå, men vi vann! Koppom e helt enkelt bäst!
Längtar efter min kamera, hoppas den kmr snart- då blir det massa mer bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0