Dagens ridpass

Idag var det hoppträning för Sandra :) Det var inte hoppning jag tog utan markarbete ;P
hade pelham på honom idag, och det ångrar jag hemskt mkt!!!!!!!!!
Han var ju fin i början och var inte tung, hade världens skönaste galopp idag :D Var längesen han hade en sån galopp!
Orkar inte skriva så mkt, blev en del bilder som ni får lite idag och lite imrn :)
Sen kan jag  ju säga att jag kanske inte kan vara med och tävla på måndag ;o
Han har två sår i munnen som vi tror bettet legat och klämt ;o men det ligger under tungan och kanske går att ha bett i munnen ? Ska bara ut och gå med honom imrn och på söndag får vi ser hur munnen ser ut och hur han är med bett i munnen. Sen efter tävlingen ska jag iaf inte rida med bett på väääldigt lääänge!
Kan säga att jag var inte hård i handen, utan var väldigt mjuk!Så bettet är nog lite för tjockt och rider man får länge med det och jobbar med det så blir det lite skav. Det är det vi tror det är!

Ni får en bild när jag rider och resten i hagen :D


Han är ju bara för snygg ;O

Sista bilden är när jag rider :


Eller, sista bilden blir när han rullar sig i hagen :


Ååh ångrar mig så sjukt mkt, kan bara inte fatta att jag red med bettet ;o Ååh fy fan stackars Amadeus, kan ju förstå att han hatar mig. Syns på bilden där jag rider att han har en ledsen blick ;o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0