Dagens ridpass

Idag red jag ut själv i blåsvädret ;o Amadeus var fakiskt förvånatsfull lugn.
Idag var han lite stumm i munnnen i vänster varv, galoppen gick bra den oxå fast till en början så sprang han med  huvudet högt uppe, blåste som f*n så vi hade ganska stort motstånd. Jag höll på att dö av skratt för att de blåste så mkt! Fann även ett jäle som var tort, så jobbade lite på en volt där och han var fin, han var finare i galoppen än i traven ;o hoppade över diken, var sjukt roligt x) sen när jag var nästan hemma så traska jag in i skogen och körde slalom mellan tränen, och det är väldigt mjukgörande och han blev mkt mjukare :D 

Nationella provet i engelska  gick sådär, men blir som sagt  va alltid åt andra hållet ;p

Imrn blir det att vara i stallet tidigt, har morgonjour -.- 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0