10 saker om mig själv

1; jag kan bli riktigt sur väldigt fort!
2; förr skämdes jag när jag fick utskällning, nu får jag det nästan varje dag och bara skrattar (på skolan)
3; När jag blir stressad så blir jag väldigt sur och gör allt föör fort!
4; Jag älskar mina ögon ;o fast bara när jag har maskara på mig x)
5; jag gillar att få springa, springa fort det gillar jag!
6; Jag har spelat fotboll i ungefär 3 år, och slutade pga min rygg och Amadeus. Men älskar det än idag
7; Jag suger i skolan, helt otroligt att jag har bara 2 ig x)
8; Min högsta dröm just nu är att komma in på lillerud x)
9; jag är sjukt mörkrädd, och klarar knappt gå till mitt rum när det är mörkt (hemma hos pappa detta då)
10; Jag är sjukt lat....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0