träningen

var träning för agneta idag :D gick superduper bra! han gick skit bra i formen :D sen skulle vi hoppa ett hinder och sen göra halt och fatta galopp och hoppa ett annat hinder ;) gick väl inte sådär jättebra ;) men sen så skulle vi hoppa lite högre inte mkt en oxer på 80 cm kanske? om inte lägre ;P men iaf första gången ja hoppa den så var jag nära på att ramla av båda fötterna hamna bakom sadeln xD men klara hålla mej fast ;) sen kom vi en gång till och vi gjorde samma språng då, men då fall jag av och gjorde en snygg kullebytta (stavning) jag har sånn sjukt dålig balans så det finns nästan ingen värre när det gäller hoppning ;) är nästan pinsamt dåligt ;P han gjorde ju innget mer än att hopp lite större ;P där har vi oxå ett exempel på att jag ska rida dressyr och inte hoppning ;) men på något vänster tkr jag det är kul, tills den dagen jag bryter något då blire inte lika kul längre ;) bröt armen för nått årsen, pga att jag ramla av xD men ingen häst är lätt att rida!
jag älskar min ponnii sjukt mycket<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0