Hoppträning

hopp träningen gick rent åt skogen -.- usch allt kändes hemskt ): han hade inte lust med något! sen så hoppa han jätte konstigt på varje hinder...   det märktes att han hoppa för min skull :`( han hade inget sug el något. så har bestämt att jag kommer inte träna hoppning mer detta år iaf :) för tror han tycker det börjar bli tråkigt.. men ska köra "egen" träning nån gång med låga hinder så han får jobba med bakbenen.. typ som markarbete. ska oxå prova ett lite starkare bett så jag slipper dra så mkt för han blir ganska stark när det gäller hoppning ;P men nog inte detta år för ska ju inte hoppa så mkt ;)
sen verka han jätte sur han ville inte något som jag ville inne i boxen dock var jag ju  lite stressad själv. han var sig inte själv, han var inte den glada Amadeus som han brukar vara... ): hoppas an hade en dålig dag så han inte börjar bli sjukt el något sånt...




   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0