en mörk ridtur

Red en tur med Sofie :D när vi kom ut var det kollsvart ute xD kom ut vid halv åtta? blev massor med reflexer! :) 3 benreflexer, reflextäcke , tygreflex och reflex på hjälm och reflexväst ;D älskar att ha  MYCKET reflexer så jag vet att jag syns bra! ;) Så reflexer är en STOR hiss! red runt ett ställe som heter kortland, går  in en liten skogs väg trava lite där så dom röra lite på fläsket ;) tog en liten galopp oxå ;P sen så vände vi och trava hem jag såg verkligen  inget! såg inte vägen framför el något! men det gick ;) sen blev jag ensam i stallet 10 min i mörkret :O men sen så kom mamma ;D men jag var faktiskt inte rädd! :D
Älskar min ponnii mest<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0