Vill ha ny dator!

Är sååå sugen på en ny dator! För den dator jag har nu är almänt ful och hur seg som hellst! Ska önska mej en ny dator i julklapp! Och bara en dator och inget annat! Det är en mini PC jag vill ha x) lättvindiga och inte så klumpiga! ;P Och sånna är väldigt billiga oxå! 5000 kr för den dyraste på elgiganten :D Det är datorn jag vill ha!

 
Eftersom jag ville bara ha pengar i julklapp eftersom jag ska ju t gbg horse show! Men jag får 7000 kr med mej, och det borde räcka? Och mamma får lägga ut lite oxå! Om jag säljer min kamera för 4500, och sen så sparar jag månadens barnbidrag på 500 kr, får egentligen 1000, men då är jag skuldig Anton (brorsan) 500 kr varje månad! :@ Mitt eget fel men :@ Råka lixom inte förstöra hans dator ;(


Kommentarer
sofie

jag hade inte köpt mini PC! visst dom är lätta och så men skärmen är jobbigt liten och tangentbordet med, så man får ont i både ögon och axlar av att sitta med den :)

2010-10-19 @ 21:24:46
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Saria

Men ändå, dom är ju billiga x) och söta x) hahahaha!!!

2010-10-19 @ 21:33:45
emma

Köp inte mini!

Jag har hört jätte mkt negativt om dom och du kommer tröttna jätte fort jag lovar! ;) Och så är dom jättejobbiga för hela "sidan" syns inte eller vad man ska säga så man måste scrolla jätte mkt. :( Men dom är så söta.. ;P haha men lägg hellre ut lite mer pengar och få en bra dator istället! :)

2010-10-19 @ 22:29:49
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0